Po akceptacji podpisanych dokumentów przez Certum wystawiany jest certyfikat dla danej osoby (Subskrybenta) i w ciągu kilku dni na wskazany adres e-mail przychodzi informacja o możliwości pobrania kodów PUK oraz certyfikatu do podpisu.
Gdy wszystkie osoby otrzymają powyższą informację prosimy o kontakt w celu umówienia dogodnego dla Państwa terminu dokonania wdrożenia.
W procesie wdrożenia nadawane będą indywidualne kody PIN, zatem w ustalonym terminie powinny być obecne wszystkie osoby wraz ze swoimi kartami kryptograficznymi.
Wczytanie certyfikatu na kartę będzie możliwe, gdy na komputerze na którym będzie instalowany czytnik kart będzie dostęp do e-mail'a w którym przesłana została informacja o możliwości pobrania certyfikatu oraz będzie zapewniony dostęp do Internetu.
Prosimy także sprawdzić, czy Państwa sprzęt komputerowy do którego podłączony będzie czytnik kart i na którym będzie wykorzystywany podpis elektroniczny spełnia wymagania:
-
system operacyjny to Microsoft Windows 2000/NT/XP z SP2/Vista,
-
jest wolny przynajmniej 1 port USB v2.0,
-
zainstalowana jest przeglądarka np. Internet Explorer 5.5,
-
możliwe jest zainstalowanie oprogramowania Java,
-
procesor: Pentium 800 MHz, pamięć RAM: 256 MB, 65 MB wolnego miejsca na dysku.
Aby korzystać z elektronicznej wymiany dokumentów z ZUS konieczne jest posiadanie aktualnej wersji oprogramowania "Płatnik" v 7.03.001
Przy zapewnieniu powyższych mimalnych wymagań na pewno szybko i sprawnie dokonamy wszelkich niezbędnych czynności technicznych, aby bezpieczny podpis elektroniczny zaczął w pełni działać w Państwa Firmie.
Oferujemy Państwu kompleksową obsługę,
wyręczamy Was wykonując wszelkie czynności:
-
umożliwiamy wygodny zakup podpisu elektronicznego w urządzeniu lub aplikacji SimplySign,
-
doradzamy jaki wybrać certyfikat: uniwersalny czy firmowy,
-
przygotowujemy wszelkie niezbędne aktywanje, dokumenty, umowy,
-
weryfikujemy tożsamość bez konieczności czekania w kolejkach,
-
wnioskujemy w wydanie certyfikatu w trybie turboekspress "30 minut",
- realzujemy wnioski w trybe "bezpapierowym" PaperLess,
- wgrywamy wydany certyfikat,
-
uruchamiamy pełną funkcjonalność podpisu elektronicznego.
<- powrót