Oferujemy Państwu następujące usługi związane z wdrożeniem certyfikowanego podpisu elektronicznego.
Wszystkie ceny podane są jako netto, bez VAT.
wdrożenie podpisu elektronicznego
|
import certyfikatu na kartę
i personalizacja karty PIN'em |
|
59 zł/osoba
|
instalacja sprzętu i oprogramowania |
|
59 zł/osoba
|
|
|
|
wykonanie usługi wdrożenia w siedzibie Klienta |
|
105 zł/firma
|
dojazd do Klienta poza Szczecinem |
|
0,84 zł/km
|
|
|
|
instruktaż, szkolenie, konsultacje |
|
59 zł/30 minut
|
|
W praktyce wykonujemy
wszystkie powyższe czynności, ponieważ są one zależne od siebie:
-
instalujemy sprzęt (czytnik) i najnowsze oprogramowanie,
-
pobieramy i importujemy certyfikaty na kartę kryptograficzną,
-
personalizujemy kartę: bezpiecznie nadajemy PIN,
-
wczytujemy certyfikaty do programu Płatnik ZUS.
Najczęściej instalacja sprzętu i oprogramowania dokonywane jest na jednym komputerze, mieści się zatem w jednej jednostce rozliczeniowej (30 minut). Łączny koszt wdrożenia jest sumą opłat za: wykonanie usługi w siedzibie Klienta i instalację sprzętu i oprogramowania oraz import certyfikatu na kartę i personalizację karty PIN'em zależne od ilości kart.
Przykładowo przy 1 osobie w Firmie wynosi on: 105 + 59 + 59 = 223 zł netto.
Każda dodatkowa osoba to 118 zł netto wiecej.
Opłata za wykonanie usługi w siedzibie Klienta pobierana jest za każdą wizytę u Klienta lub w innym wskazanym miejscu.
Procedura szybkiego zamówienia wdrożenia podpisu elektronicznego omówiona została na stronach wdrożenia e-podpisu.
Koszty dojazdu poza Szczecin obliczane są jako sumaryczna odległość w obie strony między centrum Szczecina a siedzibą Klienta. Jeśli w ramach jednego wyjazdu obsługujemy kilku Klientów w danej miejscowości, to koszty dojazdu nie występują.
W szczególnych przypadkach mogą powstać dodatkowe koszty, gdy np.:
- z winy Klienta usługa nie będzie mogła odbyć się w ustalonym terminie (w rozumieniu określonego dnia i przedziału czasowego),
- nie będą obecne wszystkie osoby wnioskujące w Firmie o podpis elektroniczny,
- instalacja nie będzie możliwa wskutek niewłaściwego lub niesprawnego sprzętu komputerowego Klienta, braku dostępu do Internetu, zawirusowanego systemu operacyjnego itp.,
- Klient zażyczy sobie wykonanie czynności dodatkowych, nie ujętych we wcześniejszych ustaleniach.
Dodatkowe rozliczenie godzinowe może wystąpić, gdy potrzebujecie Państwo np.:
Podane w serwisie ceny są wyłącznie informacją handlową i nie stanowią oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.
Ceny aktualne są na dzień 1.03.2019r.
Oferujemy Państwu kompleksową obsługę,
wyręczamy Was wykonując wszelkie czynności:
-
umożliwiamy wygodny zakup podpisu elektronicznego w urządzeniu lub aplikacji SimplySign,
-
doradzamy jaki wybrać certyfikat: uniwersalny czy firmowy,
-
przygotowujemy wszelkie niezbędne aktywanje, dokumenty, umowy,
-
weryfikujemy tożsamość bez konieczności czekania w kolejkach,
-
wnioskujemy w wydanie certyfikatu w trybie turboekspress "30 minut",
- realzujemy wnioski w trybe "bezpapierowym" PaperLess,
- wgrywamy wydany certyfikat,
-
uruchamiamy pełną funkcjonalność podpisu elektronicznego.
<- powrót