Potwierdzenie tożsamości oraz podpisu osoby może odbyć się w siedzibie Waszej Firmy lub w naszym Punkcie Potwierdzania Tożsamości (PPT):
|
przygotowanie dokumentacji
i weryfikacja tożsamości |
|
79 zł/osoba
|
skanowanie dokumentów i wysyłka elektroniczna w trybie turboekspres i ekspres
|
|
30 zł/osoba
|
wykonanie usługi potwierdzenia tożsamości
w siedzibie Klienta |
|
105 zł/firma
|
dostarczenie dokumentów do Certum |
|
10 zł/firma
|
dojazd do Klienta poza Szczecinem |
|
0,84 zł/km
|
|
weryfikacja tożsamości
w siedzibie Operatora (PPT) |
|
30 zł/osoba
|
przygotowanie dokumentacji
w siedzibie Operatora (PPT) |
|
49 zł/osoba
|
poświadczenie dokumentów Firmy
w siedzibie Operatora (PPT) |
|
4 zł/strona
|
konsultacje, instruktaż, oczekiwanie |
|
59 zł/30 minut
|
|
Zazwyczaj wybierana jest wersja: przygotowanie dokumentacji i weryfikacja tożsamości w siedzibie Klienta,
ponieważ jest to najwygodniejsza i najpewniejsza forma załatwienia
formalności związanych z wystawieniem umów oraz potwierdzenia
tożsamości.
Koszt ten jest sumą opłat za :
Przykładowo przy 1 osobie w Firmie wynosi on: 105 + 79 + 30 +10 = 224 zł netto. Każda dodatkowa osoba to 109 zł netto wiecej.
Nie jest pobierana opłata za poświadczenie dokumentów Firmy.
Opłata za
wykonanie usługi w siedzibie Klienta pobierana jest za każdą wizytę u Klienta lub w innym wskazanym miejscu.
Procedura szybkiego zamówienia podpisu elektronicznego bez kolejki omówiona została na stronach krok po kroku.
Koszty dojazdu poza Szczecin obliczane są jako sumaryczna odległość w obie strony między centrum Szczecina a siedzibą Klienta. Jeśli w ramach jednego wyjazdu obsługujemy kilku Klientów w danej miejscowości, to koszty dojazdu są zazwyczaj mniejsze.
Opłata za dostarczenie dokumentów do Certum może wystąpić w każdym przypadku niezależnie od tego, czy usługa wykonywana jest w siedzibie Operatora, czy też siedzibie Klienta.
Możliwe jest także samodzielne dostarczenie przez Klienta do Certum dokumentów związanych z potwierdzeniem tożsamości, wówczas opłata ta nie występuje.
W szczególnych przypadkach mogą powstać dodatkowe koszty, gdy np.:
- z winy Klienta usługa nie będzie mogła odbyć się w ustalonym terminie (w rozumieniu określonego dnia i przedziału czasowego),
- nie będą obecne wszystkie osoby wnioskujące w Firmie o podpis elektroniczny lub osoby uprawnione do reprezentacji Firmy,
- brak będzie w Firmie wymaganych dokumentów, zestawów,
- z powodu błędnych danych dostarczonych przez Klienta konieczne będzie ponowne wystawianie dokumentów,
- Klient zażyczy sobie wykonanie czynności dodatkowych, nie ujętych we wcześniejszych ustaleniach.
Aby uniknąć niepotrzebnych kosztów i straty czasu, prosimy o terminowe i sumienne potraktowanie sprawy wdrożenia podpisu elektronicznego. Jednocześnie zapewniamy, że ze swojej strony także postaramy się, aby procedura zamówienia i uruchomienia e-podpisu w Państwa Firmie przebiegła bezproblemowo.
Usługi które możemy wykonać w Punkcie Potwierdzania Tożsamości to: poświadczenie podpisu oraz przygotowanie dokumentacji.
Weryfikacja tożsamości i poświadczenie podpisu jest usługą wykonywaną w naszym Punkcie Potwierdzania Tożsamości (PPT) i może mieć zastosowanie w sytuacji, gdy posiadacie Państwo samodzielnie wydrukowane i nie podpisane dokumenty dotyczące certyfikowanego podpisu elektronicznego.
W takim przypadku NIE PONOSIMY odpowiedzialności za ewentualne błędy lub braki w dokumentacji.
Operator PPT może podpisać dokumenty z ramienia Certum tylko w przypadku gdy osobiście je przygotował, zatem Klient musi czekać na podpisanie i odesłanie umowy przez Certum.
Opłata za weryfikację tożsamości w PPT jest zależna od ilości weryfikowanych osób.
Ponieważ większość zleceń wykonujemy w siedzibie Klientów, jesteśmy bardzo często "w terenie", prosimy zatem o wcześniejsze umawianie się na usługę poświadczenia podpisu w naszym PPT.
Przygotowanie dokumentacji jest usługą wykonywaną w naszym Punkcie Potwierdzania Tożsamości (PPT). W ramach tej opłaty, na podstawie otrzymanych danych przygotowujemy niezbędną dokumentację dla osoby wnioskującej o podpis elektroniczny.
W tym przypadku PONOSIMY odpowiedzialność za prawidłowość wypełnienia i wystawienia wszystkich dokumentów. Ponieważ od razu podpisujemy dokumenty w imieniu Certum, Klient nie musi czekać na odesłanie umowy - otrzymuje od razu wszystkie podpisane dokumenty.
Opłata ta jest zależna od ilości weryfikowanych osób i sumuje się z opłatą za weryfikację tożsamości w PPT.
Opłata za dostarczenie dokumentów do Certum może wystąpić w każdym przypadku niezależnie od tego, czy usługa wykonywana jest w siedzibie Operatora, czy też siedzibie Klienta. Możliwe jest także samodzielne dostarczenie przez Klienta do Certum dokumentów związanych z potwierdzeniem tożsamości, wówczas opłata ta nie występuje.
Podane w serwisie ceny są wyłącznie informacją handlową i nie stanowią oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.
Ceny aktualne są na dzień 1.03.2019r.
Oferujemy Państwu kompleksową obsługę,
wyręczamy Was wykonując wszelkie czynności:
-
umożliwiamy wygodny zakup podpisu elektronicznego w urządzeniu lub aplikacji SimplySign,
-
doradzamy jaki wybrać certyfikat: uniwersalny czy firmowy,
-
przygotowujemy wszelkie niezbędne aktywanje, dokumenty, umowy,
-
weryfikujemy tożsamość bez konieczności czekania w kolejkach,
-
wnioskujemy w wydanie certyfikatu w trybie turboekspress "30 minut",
- realzujemy wnioski w trybe "bezpapierowym" PaperLess,
- wgrywamy wydany certyfikat,
-
uruchamiamy pełną funkcjonalność podpisu elektronicznego.
<- powrót